POMPY WTRYSKOWE
TURBO INJECTOR
Naprawa pomp wtryskowych
- DELPHI
- STANADYNE
- COMON RAIL
- BOSCH
- PERKINS
- HUEI
- LUCAS
- ZEXEL
ELEKTRONICZNE
Naprawa, regeneracja, testowanie pomp wysokiego ciśnienia sterowanych elektronicznie Common rail Cp1 ,Cp2 , Cp3, Cp1H3, Cp4
RZĘDOWE
Naprawa,regeneracja i testowanie pomp rzędowych sterowanych elektronicznie i mechanicznie P - EDC, H Np.: Scania, Volvo, Daf, PLD - sprawdzanie i czyszczenie
DO MASZYN
Testowanie, regeneracja, czyszczenie i naprawa pomp jedno i wielosekcyjnych do koparek i wszelkich maszyn budowlanych różnego typu np: JCB KUBOTA
Za sprawą legendarnej wręcz niezawodności pompy wtryskowe stały się przyczyną, dla której wielu Polaków przez lata kupowało samochody napędzane silnikami diesla. Mimo swojej bezawaryjności, dzisiejsze układy napędowe pokazują, że po przejechaniu kilkuset tysięcy kilometrów każdy element może ulec awarii, nawet osławione pompy wtryskowe.
Nasza firma zajmuje się naprawianiem i regenerowaniem pomp wtryskowych: rzędowych oraz rotacyjnych. Jesteśmy w stanie szybko zdemontować pompę, wyczyścić ją, wymienić oraz (o ile jest to możliwe) naprawić jej poszczególne części zgodnie z zaleceniami producenta.
Jak rozpoznać awarię pompy wtryskowej?
Zauważyliście Państwo, że, podczas jazdy autem, z rury wydechowej wydobywa się ciemny, gęsty dym? A może macie wrażenie, że ostatnio moc samochodu znacznie spadła? To są najpopularniejsze objawy zepsutej pompy wtryskowej. Po czym jeszcze można poznać jej uszkodzenie? Po tym, że:
- silnik pracuje nierówno,
- samochód nie przyśpiesza tak dynamicznie jak dawniej,
- pojawiają się problemy z rozruchem auta,
- silnik pracuje głośniej niż dotychczas.
Warto pamiętać o tym, że powyższe objawy nie muszą oznaczać zniszczenia całej pompy. Czasami przyczyną awarii jest uszkodzenie pojedynczej części takiej jak głowiczka sekcji tłoczącej.
Czy da się uniknąć uszkodzenia pompy wtryskowej?
Większość usterek pompy wtryskowej wynika z wyeksploatowania tego komponentu. Np. częstą przyczyną jej zniszczenia jest awaria zaworów elektrycznych w układach ze sterowaniem EDC. Niektóre usterki powstają jednak w skutek niewłaściwego użytkowania pojazdu. Żeby ich uniknąć trzeba przede wszystkim:
- Regularnie sprawdzać poziom oleju silnikowego – szczególnie w układach z pompami rzędowymi.
- Wymieniać filtr paliwa – brudny filtr paliwa sprawia, że do pompy dostaje się zanieczyszczone powietrze.
- Stosować jedynie certyfikowany olej napędowy – używanie tanich zamienników lub mieszanek podobnych do oleju opałowego może doprowadzić do zniszczenia silnika.

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ DO NAS
TEL: 505 269 716
Lub skorzystaj z formularza kontaktowego
ADRES:
ul. Niepołomska 55, 31-572 Kraków
GODZINY OTWARCIA:
Poniedziałek-Piątek 8:00-16:00